Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-05, 01:02   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Eeeh... Jeg er IKKE enig i det personen skriver, og synes egentlig det virker som om personen overhodet ikke har peiling! Dessuten er jeg litt overrasket over at så mange her inne syns denne artikkelen var "bra"!

Sitat:

De fleste av oss spiser faktisk ikke mer sukker enn det som er innenfor rimelighetens grenser og det som er anbefalt av våre helsemyndigheter.

Hva???? Gjør vi nå egentlig det? Er det virkelig derfor vi faktisk har blitt et av verdens "feteste" land, ved siden av USA?

Sitat:

Sukker er en kilde til nytelse og energi. Ikke la sukker-jegerne ta det fra deg!

Enda mer Jada, sukker er en virkelig god kilde til energi. La oss spise sjokolade til det tyter ut ørene.

Jeg ser at mange synes det er slikt et sukkerhysteri idag, og at vi må bli mindre hysteriske osv osv. Jeg for min del synes ordet "hysterisk" er malplassert i forbindelse med dette, og skjønner virkelig IKKE at folk vil ha mindre fokus på sukker. Jeg er SJELEGLAD fokuset og "hysteriet" ang sukker er så stort som det er idag. Folk er pokker ikke bevisste nok!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat