Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 15:24   #34
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 56
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: 20 kg!

Opprinnelig lagt inn av sinquah, her.

Takk for all god respons :-) hjelper
Er fint med skryt osv, jeg personelig har ingen problemer med og fortsette, og har et tips selv om jeg kanskje ulmer "klassefisert" til og si det, men det er egentlig bare psykisk, alt dette med selv duetter osv, du må bestemme deg for og fullføre og ikke nøle, klarer du det ikke er du ikke bestemt nokk, du må innse problemet og bestemme deg for og endre livsstilen og ikke kroppen. Problemet er psykisk og ikke fysisk

Sult er ikke et "psykisk" problem, det er en stramt regulert kjemisk prosess som kroppen har utviklet over 100-tusen av år. Om man har insulin-problem som du ser ut til å ha hadd, kan du sikkert sulte deg ned i vekt bare på brød, men det vil påvirke kjemien i kroppen din negativt og over tid. Å tro at alle andre som er overvektige på en eller annen måte har mindre viljestyrke eller stayin' power enn f.eks. deg er 100% tull selvsagt.

Har han nerdekompisen din (alle har en nerdekompis) mer viljestyrke enn deg? Tør han snakke med damer mer enn deg? Allikevel er han tynn som en spiker.. See my point?

Det du i din unge alder har lært, er å utfordre memer, dvs. oppfatninger blandt folk om at ting er slik og slik fordi "alle andre" sier det. Ta innsikten om at dette ofte ikke stemmer videre med deg i dine studier, så vil du ha en markant fordel i forhold til andre som bare pugger og egentlig ikke er interessert i et fag.

Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat