Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 17:00   #37
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Irritabel tarm: Når bør en merke bedring?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har ikke klart å se noe mønster, nei! Trodde jeg feks reagerte på reker, men så gikk det helt fint de neste gangene. Vet jeg ikke kan ha for mye rene melkeprodukter..........

Ups! Unnskyld meg! Har akkurat spist middag og nå MÅ jeg altså...... ja, dere vet.........

Og så var jeg tilbake! Ser ut som om det ikke blir noen tur til Bauhaus i dag. Ser an en halv time. Har jeg ikke vært på toalettet flere ganger innen det, er jeg som regel safe til å kunne forlate heimen!
Har tydd til loperamid noen ganger jeg bare har måttet dra noe sted, eller som på fly til/fra Thailand!

Skal snakke med nye legen min om dette, det er helt sikkert! Hun har litt å ta tak i når det gjelder meg, stakkars, etter at forrige legen min gjorde svært lite. Det aller viktigste nå er å få ned blodsukkeret (Ligger på 17 fastende med insulin), og siden det nå blir håndtert av spesialist, kan fastlegen min begynne med andre ting!

Etter å ha hatt tilbakevendene sår på hornhinnene det siste året, har øyelegen min også begynt å snakke om Sjøgrens/Bekhterev. Er på AAP pga fibromyalgien, men det er lite å søke uføre på, så andre, mer NAV- vennelige diagnoser er ikke å forakte. Etterstreber på ingen måte 100% uføre, men merker godt at jeg heller aldri vil kunne jobbe 100% igjen!
Ikke greit å jobbe som sykepleier med betente armer og hyppig diare!