Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 21:31   #31
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av jada_klue, her.

Kari Marita: må si jeg føler meg litt skyldig for det der... Men vil uansett takke for at du prøvde å hjelpe/gi meg dine erfaringer. Jeg tror bestemt at man må høre på kroppen sin, og at det er det som tilsier om ting er "farlig" eller ikke. Jeg prøvde meg bare en halv dag i går før anbefalinger/krangling på forumet og kroppen sa ifra om at det ikke var rett for meg. Men virker som at det kanskje ikke er like langt mellom ditt kosthold (som består av flere proteiner og mindre fett enn mitt) og PSMF, og jeg respekterer deg for at du turte å svare meg i det hele tatt.. Men det virker som det er mange her inne som kanskje ikke har en forståelse for hvor vanskelig det kan være å bli kvitt den siste vekten. Men jeg forstår også at det er frustrerende at "tynne" kommer inn og klager over mindre bagateller..

Men uansett så skal man nok holde seg unna å anbefale disse ekstrem-diettene ja.. Det var poenget =)

Ja er enig i at man bør unngå disse ekstreme diettene, di er ikke bra for kroppen. Etter hvert skal jeg også øke litt på fettmengden og litt på kalori inntaket. Blir vel mere likt Lindberg kostholdet kanskje, men karbene skal jeg prøve å holde på rundt 30-70 g daglig. Proteinntaket blir vel da litt mindre enn nå. Jeg skal ikke ned noe mere i vekt nå.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat