Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 01:04   #15
sinquah
Juniormedlem

sinquah sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Alder: 31
sinquah er på en erverdig vei

Sv: Energi? Hvoor får man tak i ting?

Opprinnelig lagt inn av Sweet_Girl_, her.

korleis får man opp energien?
har holdt på ei uke me lavkarbo... føle meg trøtt og tom for energi..
kor får man kjøpt disse tinga i bergen?
Fiberhusk
johannesbrødkjernemel
mandelmel
nestargel
er det noen andre ting som bør ha liggendes?

jeg hadde det samme, bare stå på og det vil gi seg, hadde fortsatt lite energi etter 1 1/2 mnde og da hadde jeg bare tatt av meg 8 kg, men nå 1 1/2 mnde senere har jeg gådt ned 25kg og energien er tilbake, skal faktisk vurdere og begynne og trene nå

hold deg på lav karvo det funker SINNSYKT BRA!
jeg har kanskje gjort det litt annerledes, men hold deg på lav kabo så vil du se kiloen renne!, ser du det ikke selv så kan du bare spørre vekta, fordi den lyver ikke

og husk at om du skeier ut en dag så gjør det ingenting du er på den om 2-3 dager igjen

men kan annbefale deg og spise mere fett og proteiner og ikke så mye brød og nøtter, det er så veldig mye forskjell på karber i brød i forhold til kjøtt og grønt, du slipper og sulte, du kan liksom da putte inn mere mat i de karbohydratene du har om dagen, jeg klarer neste aldrig og toppe 20 karbohydrater, men jeg spiser da jævlig lite og har fådt litt negativ tilbakemelding på det siden det er ikke sunt osv, jeg er ikke sulten men spiser når jeg er

nokk en gang, lykke til! og bare du bestemmer deg for og holde deg på lav karbo vil du klare det, det er psykisk tortur i begynnelsen og se famile / venner spise ditten og datten, men siden du er på lav karbo regner jeg med at du har et vekt problem du vil gjøre noe med

ikke tenk så mye på maten, den går på autopilot, bare sørg for karbohydratene holder seg under grensa, spis deg mett heller på egg og ost, kjøtt og grønt istede for halvmett på brød osv...