Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 03:59   #8
sinquah
Juniormedlem
 
sinquah sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Alder: 31
Innlegg: 28
sinquah er på en erverdig vei

Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de ned

Opprinnelig lagt inn av Hildemor på slanking, her.

Jeg har alltid hatt problemer med å svelge tabletter. Jeg har ingen medisinsk årsak til det. Kan svelge store biter med andre ting. Hjelper ikke med 10 l vann eller tykkere drikke.
Derfor har jeg vært nødt til å tygge både paracet og andre tabletter før jeg svelger dem. Hvis de ikke er så alt for store kan jeg svelge dem samtidig som jeg har en munnfull med noe annet og da sklir det ned samtidig.
Men disse kromtablettene som man skal spise om morgenen de er barer helt kul umulig. De smaker bare så inni....... Så vidt jeg kunne lese i boken så er vel ikke de livsnødvendige men klart de hjelper jo mot søtsug og svingninger i blodsukkeret, men jeg klarer det bare ikke.
Finnes det flytende krom? Noen som vet. Foreløbig dropper jeg den tabletten ihvertfall

sleit også med pille svelging før, ta heller og ta en veske og fyll munnen med det, se opp i taket og åpne munnen slik at munnen din er en skål med vann, slipp pilla nedi og svelg, dette funka for meg ^^

__________________
sinquah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat