Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 10:23   #460
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Første dagen på level 1 gikk helt fint, var litt stiv og støl etterpå bare. Dag to gikk ikke så bra - hoftene mine streiket etterpå og da mest den som har vært helt fin hele tiden. Hadde skikkelig vondt påfølgende dag.

Så jeg går delvis tilbake til mitt eget, gamle opplegg, men legger til noen øvelser fra shred'en for å variere litt og putter inn noen hopp-og-sprett innimellom for å få pulsen litt opp. Hver dag er utopisk for meg, er fornøyd med styrke 2-3 ganger i uka + noen gåturer. Har begynt å legge inn noen joggestrekk i turene igjen og kjenner at jeg gleder meg til våren og håper hoftene tåler jogging. Skal jeg trene daglig må jeg nemlig trene kl. 6:45 2-3 dager i uka og da er ikke kroppen min våken nok til shred'en... Rett og slett.

Sykling er kult også! Ønsker meg en liten junior/dame-racersykkel, men Lille Gubben mener at det trenger jeg da ikke, jeg har jo en nesten helt ny terrengsykkel. Trenger nei... Det var ikke det jeg sa. Det er forskjell på å trenge og å ønske seg... Men racere er sykt dyrt da!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 09-02-11 kl 16:38.
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat