Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 11:17   #7
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Trenger råd og noen gode ord!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Fett er det kanskje litt lite av. Nå prøver jeg og ligge rundt 25-30 karber. Men, det klarer jeg ikke. Lurer på om det er det at det blir for mange karber så gjør at jeg ikke klarer holde meg til grensen på en måte. At.. Jeg vet ikke, at det er så mye som da blir lovlig, at en glemmer at en må spise med måte på en måte?`

Jeg testet ut Fedon en periode og holdt på å dø på meg av "lyst på" ...

Mer karbohydrater øker suget hos meg noe helt utrolig! D jeg gikk tilbake igjen på lavere karbinntak og mere fett hadde jeg abstinenser ut av en annen verden

Så, kanskje løsninga for deg rett og slett er å legge deg lavere på karbene igjen, og øke fettet selvsagt, mens du finner ut hva som skal til for å klare å holde en stødigere kurs som ikke fører til altfor mye opp?

Du har jo vært KNALLFLINK, men det tar gjerne litt tid for å få omstilt hodet også

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat