Sv: Hva har du spist i dag?
Opprinnelig lagt inn av mama67, her.
Takk, jeg prøver så godt jeg kan. Og syns jeg spiser god mat, er sjelden sulten og kroppen trives, så da er det ikke så vanskelig Skulle gjerne sett at vekta gikk litt fortere nedover, men har bestemt meg for å tenke som så at det får ta den tida det tar. Og at jeg klarer å holde vekta nede. Det er nemlig min største utfordring. Klarer å gå ned, men går som regel opp igjen litt. Nå er dette en livsstil og ikke en diett, så kanskje jeg lykkes nå!
Syns forøvrig at du har vært flink med maten i dag, kveita Hva med ditt vekttap, er du fornøyd? Fortsatt god bedring, forresten 
Ja jeg er så enig med deg, som jeg skulle skrevet det sjøl. må se det som en livstil, og holde vekta.
Nei det går sakte ned ja, jeg gikk jo ned 2 kg, og har ikke vært på vekta siden. Var skikkelig dårlig og utafor noen dager og da ble det feil mat en dag og det er nok til at vekta stopper eller går opp - ( det ble litt mye sjokoladekake, is og pizza... )
Skal og ha mensen nu, og da går jeg opp. Så jeg skal vente til jeg er frisk, ferdig med mensen og da veie meg. ER nok ikke gått noe ned kjenner jeg, men prøver som du sier å ikke fokusere så mye på det. Men holde fokus og spise slikt som jeg kjenner kroppen har godt av 
Jeg er jo slik at spiser jeg for lite går jeg jo ikke ned heller!! Så det må være riktig mat, ofte nok, rett mengde.. ja, ja det skal ikke være lett 
Ha en fin dag, så kommer en rapport i kveld tenker jeg 

|