Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 14:14   #38
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Kunnskap om hva som funker for å få til en vektnedgang er av interesse for de som vil ned. Etter å ha lest om hva som funker med de forskjellige metodene kan en vurdere hvordan en selv vil forsøke å gå ned.

Jeg er faktisk enig med deg. Men denne dietten er jo helseskadelig! Og da mener jeg ikke at den trenger å være så helseskadelig å gå på i en uke, selv om jeg egentlig ikke skjønner poenget.
Det jeg reagerer aller mest på, er at det blir anbefalt denne dietten til normalvektige folk. Det er ikke slik at veien til lykke er å sulte seg ned fra en BMI på 22 til en BMI på 19. Det jeg reagerer på, er at du Ada-Emilie, som har vært åpen om at du har anorexia, legger ut informasjon om en helseskadelig diett i mange tråder her inne. Jeg håper virkelig at det blir en slutt på dette. Jeg ønsker ikke at dette skal spre seg som "superdietten" hvor man raskt blir slank. Ikke når man vet hvor skadelig dette er for kroppen.
Jeg ønsker at man skal dele informasjon om ulike retninger som ivaretar folks HELSE. Jeg vil sette helse foran en flat mage.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat