Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 15:17   #48
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: 20 kg!

Normalvektig er en plass mellom 18-24 på BMI-skalaen.
Om du spiser bra og nok på ketolyse så kommer kroppen din til å fortelle deg hvor det er du bør være. Og du kommer til å få mye bedre effekt av noen situpser og pushupser på hybern enn kompisene som ikke spiser ketogent, så det er det verdt å gidde daglig. Du trenger ikke gå birken eller noe.

Det du kanskje ikke tenker over nå er at du er i ferd med å avvenne deg med at det er normalt å stappe i seg masse karbo i alle måltider. At en halv kylling skal komme med en haug med pommes frites for eksempel. Og da blir det liksom greit å ikke spise pommesen men kyllingen... Eller en hel skål med ingenkimsingenkos. Den derre "nei-ikke-lyst-på" følelsen er det verdt å holde på og det er det som gjerne blir til en livsstil.

Og vi damer i trettiåra synes det er dødsurettferdig at du med søttenåringsforbrenningen suser forbi i venstrefila. Selvsagt.
Vi kan gjerne ikke se på en pepsimax-flaske før alt stopper og må slite i en mnd for to kilo. Da må vi vel få bitche litt vel

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat