Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 20:19   #57
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Dette er egentlig ikke noe problem her bare hvis det er snakk om for mye fokus på kalori. Jeg har jo fulgt en lavkarbo/lavkaloridiett selv, følger det forsåvidt nå også. Men siden jeg er på Lindberg, så blir ikke kaloriene telt. Men filosofien er vel det samme. Jeg spiser på langt nær så mye fett som man gjør på Atkins of ketolyse, også spiser jeg mer karbohydrater. Kan spise noe knekkebrød og lavkarbobrød, og grønnskaer som vokser både over og under jorden. fett får jeg mest fra nøtter, avocado og olje.
På ED går man jo i en periode på kun 800 kalorier, men da er det i samråd med lege. Og det er en annen side av saken.
Godt å lese at du også har fokus på helse! Sammen blir jo forumet bra når flere har dette fokuset.

Det er et ala Lindberg kosthold jeg kommer til å følge etter hvert jeg også. Jeg trener mye og føler jeg trenger litt flere karbohydrater, føler jeg yter bedre når jeg løper da. Fra 30-70 karber pr. dag syns jeg er passelig.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat