Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 20:40   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kriterier for å få slankeoperasjon?

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

jeg ble litt nysjerrig på en ting. hvor mye koster og gjøre det privat,er det veldig prisforskjeller?

Det koster 138.000,- på Aleris i Oslo, der jeg gjorde det for 4 år siden. Samme pris i dag, minus noen småting inkludert som man fikk i den tiden.
Verdt hver krone, jeg hadde egentlig ikke råd til det da jeg jobbet 40 % og vi hadde mye lån fra før av, men jeg hadde ikke noe valg siden jeg var så depressiv og syk av overvekten og ikke hadde tid til å vente, så vi tok opp lån i 2 banker og klarte såvidt å få akkurat den summen.
I Gjøvik har de også begynt nå, der koster det visst i underkant av 100.000,- men jeg aner ikke hvordan det er der da. Sikkert bra det altså. Jeg hadde imidlertid ikke turt å gjøre det i utlandet, men jeg er pingle da. Dessuten tilbyr vel feks. Russland kun DS-operasjon, som er mer risikofylt enn GBP.