Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 08:39   #11
Pamparium
Juniormedlem

Pamparium sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Alder: 56
Pamparium er på en erverdig vei

Sv: Jeg er redd jeg feiler de luxe, for jeg går ikke ned

Jeg føler det akkurat det samme. Har holdt på siden 3 januar, gikk ned 4 kilo etter 4 uker, men nå har jeg gått opp. Spiser ikke mer karber, drikker ikke brus, uhyre lite kunstig søtning, trener masse (går ikke ned i cm heller) og er for tiden rimelig fortvilet.
Min meny er omtrent som din:
To egg med ltit ost til frokost
Salat med akurk, to-tre cherrytomater, paprike skinke/egg/fetaost og olje til lunsj
1/2 kylling eller to koteletter eller fisk eller annet kjøtt med salat eller blomkål, sopp eller andre grønnsaker til middag.Gjerne i fløtesaus med en dash rømme eller creme fraihce.
Kvelds mulig noen skiver ost og noen skive skinke eller salami eller annet pålegg.
Ikke noe alkohol, ikke noe frukt, ikke noe sukker. Steker alt i smør og har fløte i kaffen. Trener minst 3 ganger i uka, men går ikke ned i cm heller.
Drikker grønnte (blir kanskje 8 suketter i løpet av en dag) og kaffe.

Nå begynner jeg å lure på om jeg spiser sukker på natta ........
Mannen min skal også ned litt (ikke så mye som meg), men han spiser helt vanlig mat og raser nedover......Jeg blir utrolig demotivert, men kjenner at disse matvanene er bra for meg. Bare så synd jeg ikke går mer ned i vekt. Nesten så jeg ikke tør å holde på mer.

Pamparium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat