Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 11:34   #3
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Det er da vel ikke sunt eller effektivt?

Det er ei datamaskin som gjer alt der. Same datamaskina som seier til meg "Du har ikke vært overvektig spesielt lenge. Dette er positivt." i forhold til sjansen for å gå ned i vekt. Eg veit ikkje kva som vert rekna som lenge, men eg har i alle fall vore over normalen sidan før eg begynte på skolen, og no er eg 37. Eg har fått 1450 kcal i min daglege Vektklubb-rasjon, og mi BMR er målt til ca 1650 av ernæringsfysiolog m kroppsanalysemaskin. Veit da søren kor mykje eg skal ete da, eg, men Vektklubben kan berre gå og legge seg, eg gikk ganske visst ned i vekt den første månaden eg var aktiv der, men eg hadde det ganske fælt, så no går eg heller saktare ned i vekt og har det bra.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat