Sv: Hei! Ny her jeg! (Med et par spørsmål)
Oi! Så mange svar! HEhe...roter meg litt bort her inne og sleit med å finne igjen innleggene mine. Haha! (Har oppdaget det nå da! :P)
Jeg sliter med fettet altså! Hehe. Så jeg får ta dette litt saktere enn rett på skaldeman. Kutter sukker og kornprodukter, så får vi ta det derifra etterhvert.
Skjønner jo at mannen min vil aldri kunne leve på et sånn kosthold heller, for han har vært cola-avhengig i...tjaa..sikkert snart 30 år. Hehe. Og jeg tvinger han ikke til noe som helst! Han har heller ikke vektproblemer....herregud...han har spist nesten TRE HELE KAKER i januar..har han lagt på seg? Neiii!!
Selv om jeg iherdig kunne ønske at han kunne kuttet sukkeret, han har nemlig ADHD, så kan jeg ikke tvinge han 
Men JEG har ikke drukket cola på TRE hele dager! *stolt*
Var/er en smule avhengig jeg også, kjenner jeg. Må bare sørge for å ha vannkanna (med iiisbiter og kanskje ei sitronskive og to) stående foran meg, så tar jeg vann isteden for colaen 
Begynner litt i det små jeg, med grønnsaker i kostholdet også. Så mye fett, på en gang...det blei for mye. Blei så kvalm at jeg klarte ikke spise...da er det ikke så effektivt. Haha. Makan til pingle altså..trodde jeg hadde bedre grep om megselv enn dette :P
Målet mitt alt i alt, er jo og få en sunnere kropp! Ikke nødvendigvis bli "slank". Så jeg har det ikke travelt, heldigvis Babysteps! Det er da jeg funker best :P
Makan til koselig og aktivt forum altså...hehe. Koser meg her inne jeg og leser og leser og skriver litt og...hehe. Kjempegøy jo! 
|