Jeg begynte så tøft her, men kjente at det ville ikke magen ha noe av. Fy så kvalm da.. *urk* Må nok ta det litt etter litt dette, men har kutta sukker og mel helt fra hva jeg spiser i det minste. Får smyge inn det fettet, litt etter litt :P (er veeeldig glad i grønnsaker!) Er egentlig ikke sååå opphengt i selve vektnedgang sånt sett.. vil bare ha en bedre kropp Men så klart. Ingenting er jo bedre enn om noen kiloer forsvinner etterhvert! Hadde vært digg og kjøpt nytt badetøy til sommeren da.. Meeen. Kan ta det neste sommer og, jeg.. Er vel ikke så mange "slankere" som går med ønske om større mage..hehe..bare oss prøvere :P så...kostholdsfilosofi, vil jeg si at jeg egentlig heller mot LCHF generelt. Så får jeg se etterhvert. Må klare og kombinere dette på en grei måte med mat som mannen skal spise også...han er skikkelig avhengig av cola, så masse fett på toppen høres ikke ut som en god ide :P Trening tar vi når ånden kommer..ikke før. Orker ikke sette megselv opp mål jeg vet jeg ikke klarer og følge enda. Men er ved godt mot enda! Ingen cola denne uka Bare vann og kaffe *stolt bare over den prestasjonen!*