Tråd: Er det mulig?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 16:13   #1
ekenna
Seniormedlem

ekenna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Er det mulig?

Nå er jeg glad altså! Har nå gått ned 13 kilo, men har liksom ikke sett så mye forandring på kroppen, hverken på målebånd eller i speilet. Bare på vekten. Og i dag, for en liten stund siden, kom min mor med en pose fra vero moda, med klær oppi. Gav den til meg, og spurte om jeg ville prøve noe klær hun hadde kjøpt til meg. Men jeg visste jo at det ikke kom til å passe uansett. Jeg har ikke kjøpt klær fra "vanlige butikker" siden jeg gikk på barneskolen! Har måttet ty til butikker der de har egne avdelingr for overvektige i mange mange år Men for å ikke skuffe henne, måtte jeg bare prøve da. (siden det var 2 bukser og en jakke, visste jeg at det bare var en del som kom til å passe alikevel, og jeg hadde rett(trodde jeg )) Prøvde jakken og den passet, var faktisk littegranne stor også, men deilig å varm. Så prøvde jeg de forbaskade buksene, og da jeg hadde fått presset med nedi, følte jeg meg helt deformert! hehe... Men så så jeg jo at jeg hadde tatt den på bak-fram... Så snudde jeg buksa, og den satt som et skudd!! Tihi Følte bare for å skryte bittelittegrann..!