Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 07:51   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Etikk og økt inntak av kjøtt/fisk/egg

Jeg verken tror eller mener alle skal bli vegetarianere, men jeg synes (og jeg har jo gjort det selv, så på en måte skjønner jeg det) det er grufullt at de fleste bare lukker øynene for hva kjøtt egentlig er, går og kjøper en pakke kjøttdeig i butikken og ser for seg en lykkelig ku som spaserer rundt på ei norsk eng. Jeg synes i hvert fall folk burde være litt mer kritiske og kanskje holde seg til kjøtt de VET hvor kommer fra. Vilt er jo bedre, det har i hvert fall levd i naturen og hatt det greit frem til de plutselig blir skutt. Og jeg regner med økologisk kjøtt stort sett er bedre. Nei, dette er bare for vondt å tenke på. Jeg orker ikke å støtte industrien lenger whatsoever så lenge jeg ikke vet 100 % hvordan dyret jeg spiser er blitt behandlet, og siden jeg jo ikke kan vite det overhodet så unngår jeg det konsekvent. Men jeg er jo et uhyre følsomt menneske også, og veldig veldig glad i dyr.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat