Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 09:12   #5796
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

haha... det er sant!! Basic utstyr likte bilde ditt fra failblog

Hehe, elles kan ein jo alltids berre ha på seg hijab, det også funkar som handsfree har eg sett! Berre sjå det for deg: Ferm ung mamma med 3-4 ungar, eit par som går, og ein i vogn, i full fart på veg ein eller annan stad, medan ho prata i mobiltelefon, handsfree! Effektivt og praktisk!

Ein ser jo mykje rart til tider, ein skulle hatt med kamera! Mandag då vi kom tilbake til Belgia etter ferie, så sat vi på flybussen heim. I god fart på motorvegen passerte vi fleire lastebilar. Ein av dei var spansk, og sjåføren sat der så triveleg og såg på film medan han køyrde! Vi snakkar i 100km/t her! Skjermen var plassert på dashbordet, litt på skeiva, så vi såg det som foregjekk. Trygt og sikkert.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF