Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 14:01   #8
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter??

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Kära snön! Vi kom ju överens om att våran relation inte var så bra just nu. Sa att vi behövde tid från varandra. Du hade ju börjat dra dig tillbaka. Jag hade börjat gå mot ljusare tider. Men vad håller du på med nu? Smyger dig tillbaka, försöker charma mig med fina små stjärnflingor? Nej försvinn nu ditt kalla jävla as! Försök inte med repliker som "Jag smälter så fort du tar i mig" Den går inte hem längre!!!










Haha... - *ler så jeg gråter* Låner den og legger den som status på FB

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

SÅ LEI. Vinteren hadde ikke plaget meg halvparten så mye om gangveier og fortau ble litt bedre ivaretatt, da. Men når jeg er et vrak og har et ubrukelig bein i tillegg lar det seg liksom ikke gjøre å forsere glatt is, snøfonner og slaps-sjøer, så jeg går gjennom vinteren som hyttegal eremitt.

Helt enig med deg 157 - med at gangveier og fortau skulle fått mer oppmerksomhet, for å ikke snakke om parkeringsplassen på skolen, var blank is når jeg parkerte igår, *sviiiisj* så lå jeg halvveis under bilen..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat