Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 18:27   #18
Jorkla
Medlem

Jorkla sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 37
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av vinter?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, ikke at jeg ikke gleder meg til våren, for det gjør jeg til gangs.
Men kom igjen a folkens. Det er FEBRUAR! Vi bor i NORGE! Det er den samme elendigheta hvert år .
Og den snøen som kommer de nærmeste uka, det er ikke vanlig snø, det er smeltesnø! Den kommer fordi snøen som kom i fjor er hardpakka og råtten, og trenger å smeltes ned . (Sier jeg til meg selv igjen og igjen og igjen ... ).

Hva jeg gjør for å bli "kvitt" vinteren? Skrur opp varmovnene på elleve, tar på meg bastskjørtet, mikser drinker i kokosnøtthalver og setter på "Aloha from Hawaii" med Elvis. Hehe, neida.

Søta... Jeg vet vi bor i Norge, og at det kun er februar, men altså.. - jeg liker å klage jeg. Men klager KUN på viteren, ikke på bensinpriser, varme sommernetter, for dyr mat, eller syke alkoholpriser eller ett skattenivå som er relativt høyt iforhold til at fattigdommen stiger kraftig.. Jeg klager KUN på vinteren, snøen og kulden.. er maaaaange grunner til det men det verste er at huden min blir totalt ødelagt!!! - følte at jeg nå hadde ett skikkelig "homsk" øyeblikk..

Med "kvitt" mente jeg mentalt sett, eller.. litt fysisk også ihvertfall her i gården.. :-DD *slår slegga mot isen i gårdsplassen mens han banner høyt*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat