Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-05, 09:07   #5
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Jeg skjønner at du ikke akkurat opplever deg selv som heldig i forhold til det å ha PCO i tillegg til en del komplekser (som er helt naturlig) Det jeg mener med heldig er at du oppdager det så tidlig at du kan gjøre mye for å forebygge en del av de plagene mange PCO(S)'ere er plaget med, sånn som feks overvekt. Ikke alle med PCO(S) er overvektige heller.

når det gjelder yasmine har jeg desverre ikke så mye å komme med, for jeg brukte diane (vet ikke helt forskjellen på de to) men jeg tror ikke at man får større bryster egentlig...

har også lest at styrketrening er den beste treningsformen ved PCO(S), men husker ikke helt hvorfor, uansett bra at du trener og holder deg i form PCO eller ikke...