Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 21:48   #9
Frøkengiraldriopp
Medlem

Medlem siden: May 2010
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Jeg tror jeg har skjønt hvorfor jeg ikke klarer å gå ned i vekt

KJenner meg veldig igjen i det du skriver ... har slanket meg siden jeg var 13 år - er 38 nå - og da jeg begynte min første livsstilsendring i mai i fjor, veide jeg 35 kg mer enn da jeg begynte å slanke meg ..

Det som er annerledes nå, er at jeg har fått med meg hodet for første gang - jeg har innsett at jeg ikke kan gå ned 35 kg på tre måneder, jeg har innsett at dette ikke er noen slankekur, men en endring jeg gjør for livet, og om det tar to år eller fire år, spiller ingen rolle, det er for livet. jeg har innsett at jeg gjør dette for meg selv, for at helsa mi skal bli bedre, for at selvfølelsen min skal bli bedre og for at jeg skal orke å være mer aktiv. Jeg gjør ikke dette for noen andre enn meg selv.

jeg har fått god hjelp av et kurs i kognitiv tenkning, som har lært meg å lukke ørene for meg selv, jeg er nemlig min verste fiende, før var mat det eneste som sto i hodet på meg (føltes det som) - mat var liksom svaret på alt - trøst, kos, hvis jeg kjeda meg, hvis jeg hadde det gøy ... mat var i fokus - nå er det fokuset endra.

jeg vil anbefale deg å få med deg hodet på det du skal gjøre med kroppen din, vanligvis har jeg gitt opp etter to måneder, nå har det gått snart ni måneder, og jeg er mer aktiv (trener) og like motivert Dette er mitt nye liv, og jeg liker det

Lykke til

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat