Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-04, 22:21   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg også brenner for dette, men det er vel et lite skritt i riktig retning at den dama sier noe slikt? Er det ikke?

Det er egentlig ganske tragisk hvilke sukkermengder som er i barnemat, og jeg mener bestemt at mange barn kunne unngått hyperaktiv/ADHD stempelet om de hadde fått mindre sukker...

Leste en artikkel om fargestoffer i alternativt nettverk magasinet... Der sto det om foreldre som ikke ble tatt på alvor av leger om at barna ders blir helt propell når de spiste snop med spesielle fargestoffer i...
Og jeg bare tenker: Eh... ja, og for ikke å snakke om sukkeret i tillegg... Men altså: Behøver dette å være en problemstilling? Er det ikke bare til å kutte ut dette snopet da? Eller er det bare til å gå til legen å få noen tabletter som kverker symptomene på at barnets kropp ikke vil ha deisse stoffene, og som sikkert har kjempemasse bivirkninger for barnet.....

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat