Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 11:25   #16
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Jeg tror jeg har skjønt hvorfor jeg ikke klarer å gå ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Millie88, her.

Jeg har en stemor som ser ut som et skjelett og som kommenterer vekten min hele tiden. Og flere andre familiemedlemmer som også har en mening om alt mulig.

I min helt objektive mening er din stemor en skikkelig f*itte. Med mindre hun selv NOENSINNE har vært overvektig og slitt med å gå ned kan hun holde jamt kjeft. Hvis hun mot formodning har vært overvektig OG slitt med å gå ned, kan hun også holde kjeft og grave frem litt støtte.

Skjeletter er ikke pene i alle fall, litt underhudsfett hjelper på alle. Hvis du manner deg opp og kommenterer rynkene hennes skal du se sitronen snurper sammen.

Hva gjelder familie i grupper kan det hjelpe å se dem for seg som glattbarberte aper som tilfeldigvis kan prate. Og sier dustete ting for å være enige med hverandre... For da har jo alle det så hyggelig og så kan man le præhæhæhæ! og si 'ikke sant!' og 'akkurat!' og 'riktig,riktig'.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat