Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Medli, her.
Er kommet meg fint ned i 6x-kiloene nå, men sliter litt med sjokoholisme.. Har siden januar -alltid- hatt en eller annen bakst (brownies, kokosbollekake, sjokolade+peanøtter-konfekt) tilgjengelig.. Og spist på.. Brownieskaka ble borte i går, og nå fikk jeg lyst til å lage sånn peanøtt-ting igjen. Fant ut at jeg skulle sjekke vekta, for å forhåpentligvis få nok tilbakemelding om å skjerpe meg. Hadde kommet meg ned en halvkilo på to uker, som er saktere enn jeg gjorde før, men samtidig er det jo nedgang.. En kilo i måneden er litt kjedelig om man vil klare 5+ til mai/juni. :/ Er redd peanøttene og sjokoladen vinner i dag, men får prøve å satse bedre etter der igjen (det tenkte jeg jo ikke mens brownieskaka stod i kjøleskapet, neeeida... *sukk*).
Ironisk nok spiste jeg kun slikt 1 dag i uka mens jeg ikke gikk på lavkarbo alle tidligere år. :P Får vurdere kromtilskudd..
Du har ikke prøvd å øke fettinntaket da? Jeg pleier å starte dagen med en skikkelig digg bringebærsmoothie med MASSE olje oppi. Kan fint ta oppi 50-60 gram med olje uten at det smaker noe som helst.
Også tar du ett par egg og litt cottage cheese.
Det gjør at jeg ikke har lyst på sjokolade og søtt lenger, men så fort jeg ikke får i meg nok fett kommer lysten på kvelden etter noe søtt.
Marius
|