Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 14:19   #19
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor?

- Brøderstatninger med kli og frø funker ikke for meg. Jeg må mye på do, og får oppblåst mage.
- Spise meg skikkelig stappmett på fet lavkarbomat funker ikke - da går jeg ikke et skvatt ned.
- Drikke kaffe hele dagen med fløte i funker ikke, går heller veldig sakte opp i vekt av det.
- Mosjon i små mengder (gå en tur en gang i blant) er den eneste form for trim som funker. "Vanlig" trening gjør meg sur og sulten.
- Vegetarkost funker veldig dårlig for meg (har vært veggis... )
- Grønnsaker i moderate mengder går bedre enn mye.
- Jeg må (dessverre) være forsiktig med meieriprodukter, så det blir mye koteletter med brokkoli/blomkål, egg, bacon, biffgryter og LCHF-pizza.

- Grete Roede funker ikke (bombe).
- Fedon Lindberg funker ikke. Konseptet hans er bra, men det blir for mye karber og for lite fett form meg.
- Blodtypedietten har jeg ikke giddet å studere så veldig nøye. Haha, synes konseptet er ganske latterlig (sorry).

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat