Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 10:51   #29
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tror jeg har skjønt hvorfor jeg ikke klarer å gå ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg kan garantere at det er mulig for deg å gjøre endringer som gjør deg lykkelig - IDAG - ikke bare når du er ferdigslanket, vunnet en mill i lotto, møtt drømmeprinsen (han er ofte oppskrytt...)

Begynn i dag - med å leve i DAG - NÅ - akkurat nå... det er nemlig alt du kan, leve i øyeblikket. Fortiden og framtiden eksisterer ikke NÅ - så hvorfor leve i disse?

Signeres med trampeklapp! Kloke, fine Nerthus-person, du har alltid så god innsikt og forståelse, og veldig gode kommentarer. Takk for alt du deler med oss!

ps. Drømmeprinsen har OGSÅ sure tær og fjerter under dyna om natta Han er jo bare en MANN, dessverre...

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat