Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 14:20   #1
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

"Tannverk" etter utskeiing?

Jeg hadde en utskeiing her sist søndag (en uke siden), vi var i bursdag ogs jeg spiste da 2 stk Dolly pizza og en del kake. Koste meg stoooort....
Men - når vi kom hjem på kvelden kom det snikende en forferdelig hodepine. Den begynte rett over øyenbrynene og fortsatte nedover og smerten satte seg i tillegg i "kjeven". Det føltes som tannverk - men det gjorde egentlig ikke vondt i selve tennene - men mer i kjeven. Og hele munnen verket. Jeg måtte ta to Ibux og gå rett til sengs....
Dagen etterpå våknet jeg "frisk" - men hodeverken og "tannverken" kom snikende etterhvert.....måtte til med piller igjen.
Jeg fikk også vondt i halsen - i et bestemt punkt midt på halsen på venstre side. Fryktelig ømt når jeg tok på, vondt å ligge på den siden og ganske vondt å svelge.....
Har tatt Ibux de fleste dagene siden søndag og kjenner jeg er fremdeles vond i den "klumpen" på halsen....

Siden dette kom sånn plutselig etter er stort karbo inntak lurer jeg på om dette ubehaget / smerten kan være pga karbene? Tåler jeg rett og slett ikke så mye karber lenger?
Og hvorfor sitter det så lenge i ?

Er det en kjertel eller noe på halsen som kan bli øm og vond ?

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat