Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av megselv, her.
Siden man deler alt, kan jeg jo fortelle at jeg har hatt en gigasprekk 
Startet torsdag og jeg har som vanlig hauger av unnskyldninger for hvorfor, men det er så patetisk og svakt er det uansett. Det eneste jeg trenger er mat og dte kan jeg faktisk spise på ketolyse også, hehe.
Planen var å kun sprekke torsdag, men enda har jeg ikke klart å karre meg helt tilbake 
Men nå er det slutt slutt slutt.
Målet mitt nå er at jeg skal til NY i april, så jobber mot det, nå er det null sprekker eller utskeielse før den tid. Hadde egentlig tenkt at helgen om 4 uker måtte bli litt så om så siden jeg skal være sammens med en stor venninnegjeng hele helgen, sove borte, fest på lokalet, lunsjer ute, felles frokoster, men NEI!
Jeg får ta med meg middag på festen mens de andre bestiller kinamat, alkohol i ketose klarer jeg fint da jeg kun drikker tequila og vodka, hehe. Knekkebrød får jeg ha med meg til å ha til frokost, bestille kun pepsi max når vi spiser lunsj ute. Jeg klarer det???
Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver. Kjenner igjen følelsen man får av å gå på en skikkelig smell. Men vet du hva? Vi har alle gjort det (tror jeg da ) Iallefall jeg. Men det viktigste er å komme seg på igjen fortest mulig, det blir så fort "bare en dag til, så skal jeg begynne på igjen".
Du klarer dette, også jentehelga. Tenk så deilig det vil bli når du kommer hjem derifra å ha klart det du hadde bestemt deg for da.
Masse lykke til framover