Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-05, 08:53   #8
Carrie
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2005
Alder: 37
Carrie er på en erverdig vei

Nei, det er vanskelig takle alle følelsene. Jeg er lettet, men samtidig utrolig lei meg. Har bestandig hatt en rask forbrenning, men i de tidligere bestod kostholdet mitt hovedsakelig av karbohydrater (masse lyst brød, en del sukker-produkter etc). Dette resulterte i en del fett rundt magen, til tross for de spinkle beina mine. Jeg trodde det var valpefett, men nå har jeg funnet forklaringen. Etter et par måneder med nytt kosthold og trening, forsvant mesteparten, men det er noe (les: lite, men litt) igjen Mitt største ønske er flat mage.

Hvor lavt bør jeg ligge på karbohydratene? Jeg har verken ressurser eller råd til å leve dyrere enn nå. Mor og far betaler mesteparten, men jeg er en del innom butikken selv Har allerede begrenset inntaket av katbohydrater, men jeg syns det virker litt skummelt med Atkins, Fedon og så videre.

Angående styrketreningen, lurte jeg egentlig på om vi med PCO(S) har en fordel med tanke på muskelvekst, ettersom vi har høyere verdier av testosteron i kroppen? Til nå har jeg hatt vanskelig for å legge på meg - både fett og muskler. Jeg vil ikke dere skal misforstå meg, jeg er ikke overvektig i det hele tatt, BMI-en min er i følge legen for lav.

Hvorfor er det slik at noen med PCO(S) legger på seg, får kviseutbrudd etc, mens andre ikke?

Carrie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat