Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 20:17   #2
sols
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
sols er ny på veien

Sv: HVOR MYE FETT / please tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av sols, her.

Ser at dere får de samme spørsmålene gang på gang, men jeg lurer fortsatt på hva er riktig med " mye Fett"

Det skrives så forskjellig: noen skriver mye rømme, fløte, meierismør

Noen skriver mye fett i form av cocosa, olivenolje, rapsolje,linfrøolje og noen sier mye av fett bare.

Jeg går ikke mye ned, denne uken ingen ting.

Jeg lurer da på om jeg spiser for mye fett???

jeg er 176 høy, veier: 94,7

Jeg spiser ofte til frokost: egg 2 , bacon 5 skiver eller 1-2 skiver av Hexberg sitt frøknekkebrød( brød ) 1,7 g karbo med avokado eller ost med eks. grønn paprika
Mange ganger er jeg ikke sulten før middag, men dersom jeg spiser lunch: avokado alene eller med rømme , reker eller skinke eller omelett
Middag: grønnsaker: løk, hvitløk, spinat, brokkoli, blomkål etc... de over bakken , pluss fisk, kjøtt( reint ) og saus av fløte, kokosmelk, fløte med smør
og krydder
Kveldsmat: osteskiver, smoothie med fløte, jordbær, bringebær, blåbær med funlightsaft. Noen nøtter.

Så kanskje det er for mange kalorier eller for fett eller begge deler.
Jeg har svømt ca 3 ganger i uka, gjør litt yoga og ellers lite mosjon pga en akilles betennelse.
Jeg føler meg vanvittig trøtt , men har mindre vondt i muskler.

I det siste har jeg også spist cocosa, jeg bruker også olivenolje over salat.
et høre liksom så enkelt ut, jeg bare spiste mer fett

Dersom noen kan hjelpe meg , please skrive tilbake. Jeg vil så gjerne ned i vekt, den er så alt for mye. Og jeg vil ikke gi opp.
Når en ser på Hexeberg sine råd er det til o gmed magert pålegg og mager ost, altså ikke mye fett

Please

Er det ingen som har litt tid til å svare meg da????

sols er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-LCHF Svar med sitat