Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-04, 23:23   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Tja... det er jo snakk om et fagmiljø her, og forskningsresultater som fortolkes på ulike måter - ikke legfolk som synser på bakgrunn av personlig erfaring!

Når det gjelder diskusjon faggrupper imellom så minner det mest om lekfolk synes jeg... Noenganger; Sandkasse mentalitet... Jeg kan ikke annet enn vise til Norske ernæringseksperter som ikke engang tar seg bryet med å sjekke oppdatert viten før de utaler seg i negative ordelag... Dette er ikke unikt for Norge... Slike finner vi over hele verden...

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Men det er vel kanskje for mye forlangt å finne "sannheten" her når alle ekspertene er uenige...

Sannheten må du finne selv... det finnes ingen eksperter som kan si hva som er sannheten for deg...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat