Vekta øker - hjelp?
Hei
Jeg er inne i min fjerde uke av ketolysekuren.
Første uka gikk jeg ned 1.5 kg, dernest stod vekta bom stille de neste. Nå ha jeg[b] lagt på meg 1 kg den siste uka!!!
Jeg følger kuren slavisk, veier hver minste ting, og ligger aldri over 15 karbs til dagen. Den siste uka har jeg hatt et gjennomsnitt på 7 til dagen.
Så da lurer jeg på hva som skjer? I følge boka di skal en forvente størst vektoppgang de 2-3 første ukene. Er ikke denne kuren effektiv for alle?
Jeg vet at en skal være tålmodig, men en skal vel ikke legge på seg nå allerede??
Jeg har også fått mensen mye tidligere enn vanlig, er dette en måte kroppen reagerer på?
Den siste uka har jeg ikke trent som vanlig, men jeg har gått tur på minst en time hver dag, noe som jo skulle være tilstrekkelig?
Kan det være mer effektivt for meg med en grete roede kur der en teller kalorier og har effekt av treninga?
Noen kloke hoder må hjelpe meg her. Nå sliter jeg med motivasjonen. Og ikke si at jeg må være tålmodig og ikke forvent mirakler over natta. Fortell meg heller hvorfor jeg faktisk skal fortsette på denne kuren!!
Er litt lei meg og sur akkurat nå og forstår ikke hva jeg skal gjøre
|