Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 10:03   #7
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Syns det ser ut som lite mat og lite fett

Er nok ikke noe kluss med mensen,tipper det har vært hormon tull før og så retter det seg etter overgang til nytt kosthold,vektoppgangen på 1 kilo stemmer så godt med mensen,vil jeg si

Jeg har fulgt slavisk alle de som startet på lavkarbo/ketolyse siden 1 januar,og ALLE går ned i uke 1 og 2,mens i uke 3 og 4 har de fleste lagt på seg alt fra 1-4 kilo (dette er vanligvis vann) Det tar faktisk 4-8 uker før kroppen klarer å brenne skikkelig med fett,men da må den også ha nok fett å ta av

Brød erstatninger ville jeg holdt meg laaangt unna i starten og man bør ligge på 15 karbo i døgnet,da flere ikke går ned på rundt 7,mere grønnsaker hjelper også og ta alle vitaminer (som at jeg er så flink hehe,men gidder ikke å stresse med vekta heller)

Til syvende og sist så kommer det ann på hvor mye du skal ned,hvis du er 1.60 og veier 60 så er det ikke sikkert du går ned et gram,lavkarbo er som tidligere sagt vektregulerende

Skjønner at du ikke vil høre om tålmodighet (de fleste vil jo rase ned i vekt) men dette er ikke en slankekur,lavkarbo bør man benytte som en livsstil,og siden helsefordelene er så mange bør man ikke stresse så fælt,vektnegang blir ofte en bonus

Helsefordelene og grunnen til at du bør fortsette er : sunnere kropp,mindre blodsukker svinginger,sterkere hår,hud og negler,ofte bedre søvn og ikke minst mindre søvn,våkne og føle seg opplagt,mere energi og man er sjeldent syk

Hold ut og du vil snart se resultater

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat