Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 12:03   #78
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Etikk og økt inntak av kjøtt/fisk/egg

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Hva de linkede videoene angår.. dyr har det ikke sånn i Norge. Jeg kjenner både bønder og flere som har jobbet og jobber på Gilde her i Vestfold, og selv slakteforholdene legges til rette for at dyrene skal stresses minst mulig.

Det blir jo litt enkelt å si. Jeg har lest om tidligere norske slakteri-ansatte som har blitt vegetarianere eller hatt lyst til å bli det pga. det de har sett, de har gått ut og sagt at selv om dyr har det bedre her enn mange andre steder, er det ikke til å komme unna at det er MYE lidelse i norske slakterier også. Ja, på gårder også. Jeg blir like oppgitt når folk snakker om de glade norske dyrene som har det så fantastisk, som du og andre blir av oss veganere som tenker motsatt. Du skal få lov å ha din mening altså, men jeg står fast på min egen, heldigvis.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat