Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 13:28   #10
Pearle
Juniormedlem

Pearle sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 50
Pearle er på en erverdig vei
Wink

Sv: Erfaringer med utskeielser 1 gang i uka?

Jeg tror også at dette er veldig individuelt. Har ikke prøvd det ennå selv, så jeg skal ikke være bastant å påstå noe her, men vet selv at for å holde meg til et sunt kosthold til hverdags må jeg ha noe å se frem til.

Har alltid vært en søtmons (fra jeg var bitteliten) og etter et 1/2 år på ketose (og minus 30 kg), kjenner jeg et enormt behov etter kaker, snop og dritt. Nå når jeg skal gå over til lavkarbo kost, var planen at jeg skulle være flink hele ukene, men kose meg med det som er min last på lørdagen. Tenk hvis en skal gå gjennom livet uten det en like mest av alt da?

For dere som elsker frukt. Ikke si at dere vil innstille dere på å kutte ut den for resten av livet? Eller andre matvarer, tenk hvis en fikk beskjed om at nei det, må du bare kutte ut, for ellers blir du dårlig.
Jeg tror det er viktig, spesielt når man skal holde vekten, at man kan se frem til noe kos og spise det en liker av og til. Hvis ikke vil jeg tro at det er fare for at alt blir ødelagt på sikt og at en faller tilbake til alle de uvaner som gjorde at man la på seg. Men selvfølgelig alt med måte da.