Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?
Jeg er skikkelig dårlig på å mosjonere desverre, men vil gjerne komme igang med litt arrangert trening. Jeg har en veldig aktiv jobb, og der går det i ett fra jeg kommer til jeg går, sitter ikke stille ett minutt, er mange tunge løft, løping og klatring, så jeg er som regel søkk svett halvveis i dagen, så føler jeg får masse trening bare utifra det da.. er som regel helt utslitt når jeg kommer hjem og klarer ikke løfte en finger etter at ungene er i seng... Så går jeg til jobb så ofte været tillater det og det er ca 25 min rask gange...
men nå skal jeg ganske snart skifte til en annen jobb, og det blir kontor jobbing og litt mer sitte stille, så da MÅ jeg komme i bevegelse... Jeg håper jo at med en roligere arbeidsdag så vil jeg ha mere engergi når jeg kommer hjem fra jobb, og klarer å trene... nå har jeg ingen overskudd i det hele tatt, er bare såååå sliten og lei....
Jeg har en ellipsemaskin stående å støve ned... Egentlig elsker jeg å trene på ellipse maskin, føler at jeg får med meg alle muskler og blir skikkelig svett og sliten uten å bli stiv og støl etterpå... Håper å komme igang med trening på den når jeg bytter jobb, og så vil jeg fortsette å gå til jobb så ofte som mulig... (litt vanskelig når ungene går i forskjellige barnehager med laaaang avstand mellom, så det blir nok en del kjøring i alle fall til vi får de inn i samme barnehage)