Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 07:40   #110
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Etikk og økt inntak av kjøtt/fisk/egg

Opprinnelig lagt inn av Maissa89, her.

Tror ikke det er sånn at de som ikke spiser kjøtt frasier seg alt ansvar og går rundt med ren samvittighet. Vil tro en stor del av dem som arbeider mot problemene med dyreplageri er veganere/vegetarianere? "Jeg spiser ikke kjøtt, så det er ikke min skyld at dyrene har det vondt", du finner sikkert noen av dem også, men vil ikke tro det representerer flertallet.

De fleste jegere er også oppdatt av dyrevern, og at dyrene skal ha det godt hele livet frem til de havner på middagsbordet. Det er ikke mange jegere som er veggiser. Det å ikke spise dyr fordi man synes synd på de, trodde jeg faktisk bare barn gjorde.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat