Jeg var i LA i sommer ( og i NYC i desember i fjor ) og jeg hadde med meg valnøtter, en atkinsbar, grønnsaker og hjemmebakt lavkarbobrød på flyturen. Ved brødmåltidet vi fikk, tok jeg av pålegget og la over på mitt brød. Ved middagsmåltidet var jeg heldig og fikk kylling, så jeg spiste kjøttet og grønnsakene Der nede bodde jeg på rimelige hosteller hvor frokosten var så som så. Ofte var det pancakes, cereal og havregrøt. Jeg pleide å drikke en kaffe og eventuelt spise en frukt. Ellers var jeg flink og var endel innom butikker og kjøpte med meg litt forskjellig ting som jeg kunne ha liggende på hotellrommet. Grønnsaker, nøtter, litt frukt. I tillegg var det flere av stedene jeg bodde hvor vi hadde kjøleskap på rommet, så da kjøpte jeg med meg yoghurt naturell og cottage chesse og hadde med meg det ned på morgenen når jeg skulle spise frokost. Det funket fint! Å spise ute i USA er ikke det minste problem. Egg og bacon og omeletter serveres overalt og de har tusenvis av nydelige salater å velge mellom! Masse god tur begge to! Kos dere!