Vi gjør det sånn at "basen" stort sett er lik for alle. Skal vi ha en kyllingrett til middag spiser alle kyllingretten hvor jeg da kun tar grønnsaker/salat til og de andre lager ris,pasta e.l til. Har vi fisk gjør vi det på samme måte Noen dager i uka hvor det passer seg slik lager jeg kanskje to middager, hvor barna får f.eks spagetti, pannekaker og jeg og mannen spiser LCHF senere etter at de har lagt seg. Jeg opplever jo ganske sene middager om dagen nå og er gjerne ikke sulten før i 20-21 tiden om kvelden så ofte hender det at jeg lager mat og så spiser de og så varmer jeg opp til meg selv når jeg er sulten Mannen spiser maten jeg lager, men tilfører ekstra karbo enkelte dager -men stort sett spiser han det samme sammen med meg. Og nå synes han maten er så god han også, så i det siste har han faktisk spist LCHF middag Men han spiser jo brød og andre ting i løpet av dagen da, er kun middagene som blir LCHF for han. Da dagene hvor barna ikke vil ha maten vi spiser (altså basen av den), så får de brød Eller toast e.l.. Er ikke hver dag jeg gidder eller har tid til å lage til to forskjellige middager og ikke vil jeg venne de til den vanen heller. Man spiser det som blir servert ellers er det brød i brødboksen sier jeg