Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 11:46   #13
Snis83
Medlem

Snis83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Haugalandet
Alder: 41
Snis83 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?

Etter litt justeringer i kosten, for å lage noe både jeg og mannen kan leve på (han har bare litt mer tilbehør enn meg, og jeg en ekstra dæsj med saus, rømme eller noe annet), så har jeg funnet en plass tror jeg.. Har nå gått ned en liten kilo og to, faktisk!

Men, det jeg merker BEST... Jeg sooooveeeer!! Jeg sover godt!! Jeg sover effektivt!! 5-6 timer er nok, uten at jeg føler at jeg skulle ha sovet 5-6 timer til!! Våkner uten og være så morragretten at jeg kan drepe med blikket. Hehe.

Har også begynt på johannesurt, så om det er kosten, urten eller blandingen som gjør det, vet jeg ikke. Men, hva enn jeg nå gjør, så kjenner jeg meg nå bedre, så!! *thumbs up for now*

Er ikke på "streng" diett, men finner en måte jeg kan leve på, resten av livet. Savner ikke brød, ris eller noe sånn, faktisk.....bare litt "pomfrisug" innimellom..hehe. Men! Jeg lar megselv skeie litt ut i helgene, så jeg ikke får denne panikken at "Å neiii! Skal jeg aaaldri mer kunne spise "det" igjen!".. Da taper jeg...altfor glad i mat, jeg.....

Det var en liten oppdatering fra meg

Snis83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner-LCHF Svar med sitat