Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 12:16   #5969
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Ja, det tror jeg.
Lillebroren min fikk i sommer klarert at han er allergisk mot katt, men ingen av oss reagerte når vi hadde katter når vi var mindre.
+ jeg har aldri reagert særlig selv, men etterhvert har jeg blitt katteallergiker jeg også, noe som var synd når jeg var sammen med eksen, for han hadde verdens skjønneste katt. :P

Okay. Da er det faktisk mulig med andre ord. Har smurt meg med jojoba.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tenkte først på fuglelopper, men det er vel litt tidlig, kanskje? Eller ikke? Katta mi har dratt inn masse lopper særlig på våren som har hoppa over i senga, og så på meg for så bite meg sånn at jeg får sånne prikker. Men de dør fort, da.
Ellers er det enkelte katter som har mer allergener i pelsen enn andre, spesielt de korthåra. Uansett, det er ikke noe digg å sove i kattehår, selv om jeg ikke er allergisk (men jeg var før jeg la om kostholdet), så det kan være en stor fordel å ha sengeteppe når man har en katt som okkuperer senga ens på dagtid.

Håper inderlig ikke det er lopper! ÆSJ!! De la på rent sengetøy til meg når jeg kom, men kattehårene sitter overalt i dette huset. Finner hår inni skap og overalt så merker det klør og kiler overalt. det skal bli godt å komme hjem i kveld ja! trokke jeg skal ha katt... hvertfall ikke sånn her som har halvlang pels.

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen