Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 16:55   #251
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Shadow, her.

Stå på og hold ut det løsner sikkert
Jeg har ikke blitt kvalm eller svimmel etter trening, men jeg kjenner at kroppen butter veldig når jeg presser meg litt. Var på en skitur i helga og da følte jeg meg skjelven og matt for hver bakke.
Etter trening tar jeg en neve nøtter sånn med en gang og så prøver jeg å få til et skikkelig måltid så fort som mulig.
Selv om jeg følte meg "utslitt" etter skituren så kom jeg meg veldig fort og var i kjempeform igjen etter kun kort tid.

Det vil være interessant å høre om andres erfaringer med trening på ketolyse...

Det står om trening i boka, og om svimmelhet og slapphet.
1. Kroppene deres er kanskje ikke helt vant til å bruke ketoner som energi i stedet for karbohydrater. Dette forklarer slapphet/svimmelhet/hodepine i en overgangsperiode.
2. Tung trening før kroppen effektivt kan bruke ketoner som drivstoff bør man være litt forsiktig med. Lytt til kroppen din og tren utifra hvordan den fungerer

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat