Sv: Referanseverdier for hypotherose-behandling
Vær forberedt på å være streng! Så er du på en måte ekte hyggelig hvis du slipper med å være hyggelig, hvis du skjønner.
Hvis mulig, ta med deg noen som kjenner deg og sykdommen/symptomer godt og som ikke legger seg ned og logrer for legen. Du har rett til bisitter.
Jeg og sambo har samme lege og jeg har håndtert sykdommen og mannen og legen og medisinering så lenge at når jeg bruker min time til å ta opp ting om min samboers helse, så kan jeg se at legen blunker litt og trekker pusten for å si at blabla personvern og taushet og det tar jeg ikke hensyn til, for å være helt ærlig. Jeg står midt i helsesituasjonen til sambo med godt utsyn til alle kanter, jeg er sta og analytisk og en god observatør, og vet godt at forskjellen på anektode og medisinsk statistikk er irrelevant når det gjelder ett menneskes helse og ikke en hel befolkning.
Da forteller jeg ting som det ikke ville falle inn min samboer å ta opp før det blir et 'ordentlig' problem, ting han ikke legger merke til selv, ting legen burde vite - fordi høye doser vitamin D3 påvirker andre medisiner feks., ting som jeg synes er viktig.
Neste gang jeg har mast sambo inn av døren hos legen, dukker det ting opp av kartoteket som skal testes og følges opp.