Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 23:39   #9
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange sit ups?

Noen planke er ikke aktuell for meg, hehe. Det får jeg ikke til, er alt for tung .
Jeg vil ta øvelser som strammer inn mine slappe magemuskler. Fettet må bort, det vet jeg, men jeg vil jo gjerne stramme opp litt under.

Så jeg har tatt sittups (bøyde knær, hendene bak hodet, albuene ut til siden, og hever hodet så det kjennes i magen. Presser ryggen mot gulvet. Har ikke som mål å sette meg opp og ned. for meg så strammer dette godt i musklene.) Og så tar jeg samme sorten sittups ved at jeg vrir mot siden.
Å ha beina bøyde, og løfte de opp en om gangen samtidig som jeg presser ryggen i gulvet, fungerer også , det kjenner jeg i magen . Og så tar jeg bekkenvippen - bøyde knær, vipper bekkenet innover mot magen, og strammer nedentil og i de nedre magemusklene. Opp og ned. .

Når jeg sier effekt, så har jeg ingen håp om sixpack, hehe det er for mye utenpå. Men jeg vil stramme opp, så musklene forran og på sidene også kan støtte opp hjelpe på ryggplagene mine.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat