Sv: Hei og HJELP
Opprinnelig lagt inn av imosti, her.
Neida, jeg skjønte ikke hva du mener ang at nybegynnere ikke bør bekymre seg for partystoppere. Du skriver at fettforbrenningen tar uker på å komme i gang og derfor bør man ikke rokke ved de strenge reglene. Enig. Men hvordan får du koblet det til at du synes vi nybegynnere ikke bør holde oss unna partystoppere? For meg indikerer det det stikk motsatte: nemlig at vi ikke bør innta noen av de tingene som kan blokkere prosessen.
Hei, blander meg litt inn jeg
Tror nerthus mener at det som er partystoppere for noen, ikke er det for andre. Og at for å få en oversikt over hva som funker, burde man prøve det som anbefales i boka først.
Fløte er ingen partystopper for meg, ikke kunstig søtningsstoff heller - drikker funlight saft, baker kaker med splenda, natreen og andre kunstige ting, jeg bruker fløte til hver eneste middag, og til bær, som kos innimellom. Jeg spiser fete oster og smør. Bruker ikke olje i det hele tatt. Har gått ned 16 kg siden mai i fjor og har gjort endringer underveis, tilpasset dette til sånn jeg syns funker, både i forhold til vektnedgang og i forhold til at dette er sånn jeg har tenkt å leve resten av livet.
Det går saktere nå, mest fordi jeg trener så mye tror jeg - men også fordi jeg ikke har så mye igjen lenger
Ønsker deg lykke til, håper du finner det som funker for deg.

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
|