Tråd: Hei og HJELP
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 08:51   #15
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei og HJELP

Opprinnelig lagt inn av imosti, her.

1)Neida jeg tror ikke stix er ensbetydende med suksess, men en pekepinn sett sammen med dagsform. Når da stix ikke slår ut og formen er i pre-ketosefasen er 1+1=2 dvs er enda ikke i ketose. Jeg har forstått det som at man merker på kroppen og formen om man er i ketose f.eks energien blir god som før karbo-avvenning og humøret letter etc. Men det er kanskje etter at kroppen har vært i ketose en stund?!

Man får ofte denne ketose ånden,har du den ?
Energien kan det ta tid å få opp,jeg skeiet ut til jul og nå denne uken har den endelig kommet tilbake,altså tok det for meg nesten 7 uker

Husk at du skal sjekke med stix 2 timer etter siste måltid på kvelden

Prosent fordeling på hva du spiser bør være 5 % karbo,20 % proteiner og 75 % fett, kjekt å bruke diett.no . Legg gjerne inn noen dager der og se åssen du ligger ann.

Hvis du legger ut dagsmenyer her,er det lettere for de drevne å se hva som kan være feil

Skjønner at du helst ikke vil måle deg,men maaaange står stille på vekta men cm forsvinner .
Jeg har holdt på siden 3 juledag og begynte på 74 kilo,annen hver uke ligger jeg mellom 72 og 71,og kommer ikke lengre ned (ennå) men prøver å ikke stresse med det,for en dag vil det slippe,og siden helsefordelene er så store (ja de kommer) så får det bare ta litt tid ,jeg har uansett forandret kroppsfasong og noen cm har blitt borte,det har også det meste av appelsinhuden også

Ønsker deg lykke til

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat