Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 12:45   #5998
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fy flate, nå er jeg forbanna!

Fikk svar fra Sony Ericsson, bare p**spreik, alt sammen:

Sitat:

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Contact Center.

Vi beklagar problemet ni upplever med er Sony Ericsson Spiro.

Vi rekommenderar att ni i första hand uppdaterar telefonens programvara. Det kan ni göra med hjälp utav våran uppdateringstjänst som ni finner på vår hemsida.

http://www.sonyericsson.com/cws/supp...ro?cc=no&lc=no

Skulle problemet fortfarande kvarstå efter en uppdatering bör ni lämna in er telefon till er återförsäljare för service. Då kan en servicetekniker undersöka/ åtgärda produkten.

Med vennlig hilsen

Hvorpå jeg svarer:

Sitat:

Dette var overhodet ikke til hjelp, som du ser i mailen jeg sendte, så følger det ikke med noen usb-kabel til telefonen min, og den koster faktisk ganske mye å kjøpe i tillegg! Jeg har nå gått gjennom sidene til Sony Ericsson via nettet på telefonen min, men kan ikke se at det går an å oppdatere på denne måten. Jeg er svært skuffet! Det er et helt vanlig minnekort jeg har kjøpt fra sammen leverandør som jeg kjøpte mobilen fra (netonnet.com), og nå skal jeg ikke kunne få brukt walkmanmobilen min til det den er ment for? Det hadde vært fint om jeg kunne på noen måte ha fått tilsendt programvaren på telefon, for jeg synes ikke det er riktig å skulle belaste kunden for enda mer pengebruk for å kunne benytte en så åpenbar funksjon i telefonen

Mvh

Dette er lureri, altså! Herregud! Jeg gir meg ikke på dette, jeg skal IKKE bruke 250 på en kabel som strengt tatt skulle vært standardutstyr i mobilpakken!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥